Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Koewacht, Nederland van Sabrina Waal - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Koewacht, Nederland van Sabrina Waal - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

11 Augustus 2011 | Nederland, Koewacht

Lieve mensen!

Zoals jullie wel zullen weten, vertrek ik op zondag 21 augustus voor 5 maanden naar Spanje voor mijn studie! Ik zal daar in de buurt van Valencia (Gandía) voornamelijk gaan studeren aan de Universitat Politècnica de Valencia, maar daarnaast ook van het weer genieten, veel leuke dingen doen daar & hopelijk veel nieuwe mensen leren kennen! Wat ik eigenlijk nu al doe.. via Facebook heb ik mijn twee Spaanse huisgenootjes opgezocht en al contact mee gehad. Daarnaast heb ik ook al met twee mensen uit Duitsland contact gehad, die ook naar Gandía gaan studeren!

Mijn appartement ligt op minder dan een kilometer van de universiteit, op 500 meter van het strand en op ongeveer een kilometer afstand van de discotheken daar! ik zeg: IDEAAL! :D Het adres van mijn appartement is:
Carrer del Navegante 15, Escalera 2, 5C
46730 Gandía

Dit appartement deel ik dus met twee spaanse meisjes: Natalia & Andrea. Zij zullen pas vanaf 5 september in het appartement komen, omdat dan pas het schooljaar begint. Ik volg voordat het schooljaar begint nog een Intensieve Cursus Spaans en die begint op 24 augustus. Voor twee weken deel ik mijn appartement dus waarschijnlijk met nog vijf andere Erasmus studenten. Op school zal ik daar voornamelijk toeristische vakken gaan volgen, maar hopelijk ook Engels en Frans. De lessen die ik daar zal volgen zullen in het Spaans zijn, dus mijn woordenboek gaat zeker mee haha! Maar gelukkig gaan er nog twee klasgenootjes naar Gandía studeren, dus ik ben niet alleen! Kunnen we elkaar een beetje helpen met dat spaans te ontcijferen hihi :D.

Ik moet zeggen dat de kriebels nu wel beginnen komen aangezien het nog maar 10 dagen duurt voordat het 'Hasta la vista' is, maar ik heb er zeker wel al zin in! Mijn volgende reisverslagje verschijnt als ik in Spanje ben! Dan zal ik jullie zeker op de hoogte houden!

Adios amigos,
Sabrina


PS: Voor degenen die mij willen volgen via deze website; je kan je aanmelden voor mijn mailinglijst, zodat je iedere keer een e-mail krijgt zodra ik een nieuw verhaaltje heb getypt!

  • 11 Augustus 2011 - 15:55

    Eveline:

    Hallo Sabje!

    Supervet joh! Ik wens je alvast heel veel succes daar! Kan ik je appartement niet overnemen in januari hahaha:P klinkt heelmaal super, hou me op de hoogte en geniet nog even van je laatste daagjes in Holanda! Ciaaaao xxxx

  • 11 Augustus 2011 - 16:54

    Marion De Waal:

    Superleuk he dat geloof ik zeker. Wou dat ik ook die kans had gehad maar ja...andere tijden.
    maar....wij blijven in contact he...bellen, skypen, op visite naar jou en dan bellen, skypen en weer op visite naar jou en dan belle, skypen en weer hahahah......
    Groeten

  • 11 Augustus 2011 - 19:39

    Keshia:

    Hee Sab,
    Heel veel succes in Spanje!! Ik hoop dat je er heel veel gaat leren! Je zal wel vloeiend Spaans spreken als je terugkomt haha!!! Ik heb me aangemeld op je reisverslagen dus ik volg je op de voet :-)
    xxx
    Keshia

  • 11 Augustus 2011 - 20:58

    Jess De Waal :

    Hoi Sabber,

    Ik ben geloof ik net zo zenuwachtig als jij maar we gaan veel skypen he..en ook hyven en nu dus ook facebooken ..nog even en dan gaan we je uitzwaaien..maar nu nog even niet haha..

    Adios!

  • 17 Augustus 2011 - 08:23

    Steef:

    hoi sabje,

    ik vind het super dat je deze kans aan neemt! ik hoop dat je een fantastische tijd daar ga hebben..

    ondanks dat ga ik je toch zooooo erg missen..:( maar 1 ding in oktober kom ik langs:D!! en dan kan ik mijn sabbie weer zien:D!!

    heel veel succes en doe goed je best en je kan het;)!!

    tot zondag dan ga ik je uitzwaaien!!

    dikke kus van je lieve dinnetje steef

  • 17 Augustus 2011 - 14:55

    Sabrina:

    Bedankt voor alle lieve berichtjes!! :D Vind het heel leuk om jullie reacties allemaal te lezen!!

  • 21 Augustus 2011 - 14:49

    Marti, Jess En Stijn:

    Hoi lieve (schoon)zus/tante,

    Je bent nu misschien net geland op t vliegveld in Spanje. Hoe was je vlucht? Heb je je toch een beetje vermaakt nog op het vliegveld? Beetje geshopt misschien? Ik zou zeggen succes de komende weken, zal misschien toch wel wat wennen zijn, maar gelukkig heb je nog een paar klasgenootjes in de buurt en je spaanse huisgenootjes..je zal er vast snel wennen! We skypen als we terug zijn van vakantie he! Heel veel succes daar ! Toy toy toy!

    Dikke kus van ons

  • 22 Augustus 2011 - 19:20

    Sas:

    Hoi hoi ... Hier ook nog maar ff wat krabbelen! Ik heb me aangemeld (misschien wel 2x..?! Ging niet helemaal goed geloof ik, zit op mijn iPhone nu..)...maar ga je volgen hier en daar en overal!! Geniet ervan!! Beetje jammer van het weer daar zeg! Zo warm kan niet goed voor je zijn ... Nee hoor, wil ik ook wel!! Wij hadden vandaag... ja regen!! Ga jij maar lekker genieten daar... Bye bye liefs sas bart Daan en Tes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koewacht

Sabrina

Actief sinds 03 Aug. 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 35395

Voorgaande reizen:

08 September 2018 - 10 December 2018

Australie & Nieuw-Zeeland

05 Februari 2012 - 23 Juli 2012

Stage in Lille

21 Augustus 2011 - 27 Januari 2012

Studeren in Gandía!

Landen bezocht: